A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
A közszférában érvényes létszámstop a rezidensképzésre jelentkezőkre is vonatkozik - írja a Hvg.
- mondta a hvg.hu-nak egy frissen diplomázott orvos, aki rezidensnek jelentkezett egy fővárosi kórházba. A rendszer úgy működik, hogy az orvos a kórházba jelentkezik, ám szerződést a képzés miatt az Állami Egészségügyi Ellátóközponttal köt, ott van alkalmazásban. Így a kórház nem fizet utána. A névtelenséget kérő orvos alá ís írta a munkaszerződést megelőző szándéknyilatkozatot, viszont a szeptember elejétől érvényes munkaszerződés megkötése már esedékes lenne, de még semmilyen hivatalos információt nem kapott arról, mikor véglegesítik.
A portál azt írja, a megoldás az lehet, hogy a jelentkezőt felveszik osztályos orvosnak az általuk választott kórházba, majd amint lehet, átrakják a rezidensképzésbe. Ilyenkor a kórház fizet, jellemzően ugyanúgy havi nettó 150-170 ezer forintot, mint amennyit a rezidensképzésben kap a kezdő orvos. Idén a létszámstop miatt fordulhat elő ez a megoldás, máskor viszont azért, mert az adott kórház kevés státuszt kapott rezidensképzésre.
A teljes cikket itt olvashatod el.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








