Hogyan lehet ekkora különbség abban, mennyit költ egy ország a gyerekekre? Vajon miért szerepel Magyarország a középmezőnyben? Mutatjuk!
Unatkoznak, beszélgetnek és telefont nyomogatnak ezer forintos órabérért a nemrég avatott Duna Arénába rendelt diákmunkások - írja a Hvg.hu.
Egy 19 éves diák mesélte el tapasztalatait a lapnak. Arról számolt be, hogy diákmunkát vállalt a Duna Arénában. A délutáni műszakra érkezett, összefutott a létesítmény egyik, a diákmunkát koordináló vezetőjével, ám feladatot nem kapott.
Azt mondták neki, most épp nincs mit tenni, üljön be a többiekhez. A megadott helyiségben további hat korabeli srác nyomogatta a telefonját, ők reggel 7-re jöttek és 3-ig kellett maradniuk. Az eredetileg 6-től 14-ig tartó műszakot elmondásuk szerint azért csúsztatták el, mert 6-kor nem volt, aki beengedje őket, maga a főnök mondta, hogy 7 előtt ne is jöjjenek, mert úgysem lesz ott senki. Végül reggel 7-re sem ért oda senki, a főnök és munkatársai is 8 körül érkeztek meg, és munkát a diákok ezután sem kaptak.
A 19 éves fiú délutáni műszakja sem volt megerőltető, annyi "munkát" kapott, hogy csomagoljon ki a dobozából egy radiátort. Délután 4-kor pedig, amikor a létesítményfőnök hazament, azt kérte a diákmunkásoktól, hogy üljenek ki a büfébe és maradjanak, mondjuk 7-ig, utána hazamehetnek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A fiú azt meéslte, az egyik másik diákmunkás - egy másik iskolaszövetkezettől - a létesítményfőnöknél is reklamált, hogy adjon már valami munkát, de az illető állítólag azzal szerelte le, hogy nem tud mit adni, menjenek, fedezzék fel az arénát, hogy ha a vb idején esetleg újra jönnek dolgozni, akkor tudják, mi merre van.
Fotó: MTI/Honéczy Barnabás
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








