A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) igazgatósága 2025. május 1-jei hatállyal Tóth Tibort jelöli a Budapesti Értéktőzsde vezérigazgatójának. A korábbi makrogazdasági és nemzetközi ügyekért felelős államtitkár Végh Richárdot váltja a BÉT élén - jelentette be az MTI-nek szerdán eljuttatott közleményében a jegybank.
Az MNB új vezetésének célja, hogy fejlett, likvid és transzparens tőkepiac segítse a magyar vállalkozások tőkeellátását. A jegybank erősíteni kívánja a magyar tőzsde regionális szerepét és az uniós tőkepiacok egységesítésére vonatkozó törekvéseket, és az új céloknak, kihívásoknak megfelelően határozza meg a BÉT vezetését - emelte ki a közlemény.
Tóth Tibor korábban a Citibank igazgatójaként és a KDB Bank alelnökeként, majd a Pénzügyminisztérium makrogazdasági és nemzetközi ügyekért felelős államtitkáraként dolgozott, széleskőrű tapasztalattal rendelkezik a tőkepiacok, a kockázatkezelés és a nemzetközi kapcsolatok terén - ismertették a közleményben. Hozzátették: Varga Mihály jegybankelnök megköszönte Végh Richárd kilenc éves munkáját a tőzsde élén, akinek tudására és tapasztalatára a későbbiekben is számít.
Címlapkép forrása: MTI/Hegedüs Róbert
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








