2021-ben az európai e-kereskedelem forgalma 13%-kal, 718 milliárd euróra nőtt, de statisztikák azt mutatják, hogy még 2022-ben is folyamatos volt a bővülés.

Ugyan néhány hete még úgy tűnhetett, hogy a cégek bátran rendezhetnek a járvány előtti időszakot idéző karácsonyi összejöveteleket az év végén, nagyot fordult a világ, mert a negyedik hullám erősödése mellett sokan nem merik megkockáztatni, hogy egy légtérbe hívják az összes dolgozót.
Az elmúlt hónapokban a magas átoltottságnak köszönhetően stabil volt a járványhelyzet Magyarországon, de október közepe óta ismét dinamikusan emelkedik a fertőzöttek száma, egyre több beteg került kórházba és napról napra több áldozatot követel a vírus. Az, hogy a pandémia dinamikája negatív irányt vett, vélhetően hatással lesz a céges karácsonyozásokra is, aminek az előszelét már most is lehet érezni. Pintér Antal, a Flinkit! ötletgazdája azt tapasztalja a piacon, hogy a cégek elkezdték tömegesen visszamondani a már előkészített programokat.
„Az esetszámok meredek emelkedése miatt a vezetők nem tartják felelős viselkedésnek a nagy események megrendezését, ilyen kiszámíthatatlan körülmények között nem mernek nagyszámú munkavállalót egy légtérbe meghívni. Nemcsak beltéren, hanem kültéren sem tartják meg ezeket, ami oda vezet, hogy a karácsonyi partik ismét csak online térben valósulhatnak meg zömében” – magyarázta.
Visszatérnek a virtuális vacsorák, borkóstolók és online játékok
Pintér Antal elmondta, tavaly a második hullám közepén, vakcinák hiányában szóba sem kerülhettek még a személyes jelenlétű céges évzárók, ezért a legtöbb vállalatnak van már tapasztalata a virtuális karácsonyi bulik megszervezésében is. Mint fogalmazott, ilyenkor előtérbe kerülnek azok a megoldások, amik az online térben összehozzák a csapatot. A legtöbb ilyen programot tavaly a kényszer szülte, de a közös élményt így is sikerült megadni a munkavállalóknak.
A szakember szerint népszerűek lesznek decemberben a virtuális vacsorák, amikor minden dolgozónak házhoz szállítják az ételt és egy meetinghez kapcsolódva közösen fogyasztják el azt, de bevett szokássá váltak a korábbi hullámokban a hasonló módon lebonyolított borkóstolók is.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- Messi és Neymar költözik, ehhez munkavédelmi sisakot is fel kellett venni
- Tél és tavasz is a láthatáron, egyik se tart sokáig
- Naponta 77 traffipax ellenőrzi a közlekedőket egy német városban
- Az éllovas Ferencváros nem bírt a sereghajtó Vasassal
- Erős földrengés rázta meg a török-iráni határ vidékét
- Tilos az egyetemi felvételi az afgán nőknek
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


