A fejlődő országokban sokkal többet keresnek a cégvezetők, mint a legprosperálóbb országokban. A Hay-lista első huszonkilenc helyezettje között Magyarország nagyon rossz helyen áll: egyedül a finn és a svéd vállalatvezetők keresnek kevesebbet, mint a hazai menedzserek.
A vásárlóerő-paritás elve alapján a török, indiai majd az orosz cégvezetők vezetik a listát, így tehát ők keresik a legtöbbet a szolgáltatások és termékek árának figyelembevételével. Nem meglepő, hogy a skandináv országok vezetői csak a lista végén kaptak helyet, ugyanis a magas áraknak köszönhetően nem ér annyit a készhez kapott fizetésük, mint egy fejlődő országbeli társukénak.
Magyarországon évi 41 406 eurót keresnek a cégvezetők, a listavezető 79 021 euróval szemben.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








