A forint reggel a tegnapi záróértékénél enyhén erősebben nyitott az euróval szemben, majd a nap során kismértékben gyengült, jellemzően a 252.50-253.20 Ft/euró közötti sávban ingadozott a kurzus. Az állampapírok másodpiacán a több napos hozamemelkedést követően ismét szerény mértékű hozamcsökkenésre került sor.
| eurhufcomp |
![]() |
Az állampapírok másodpiacán egy kivételtől eltekintve minden futamidőben csökkentek a hozamok. A legnagyobb hozamelmozdulás a leghosszabb futamidejű (15 éves) állampapíroknál következett be, melyeknél 5 bázisponttal 8.18%-ra mréséklődött a benchmark.
Hozamemelkedésre egyedül a 6 hónapos futamidejű diszkont-kincstárjegyeknél került sor, melyeknél 4 bázisponttal 11.27%-ra emelkedett a referenciahozam. Ennél a lejáratnál ma másfélszeres túljegyzés, és jelentősen emelkedő átlagozam mellett aukciót is tartott az ÁKK.
Holnap a 12 hónapos futamidejű diszkont-kincstárjegyek aukciójára kerül sor. Az aukcióra meghírdetett mennyiség 35 milliárd forint.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.









