215 ezres ügyfélbázist, 273 milliárd forintos betétállományt tervez 2004. végére a Raiffeisen Bank lakossági üzletága. 2003. év végén 164 ezer ügyféllel és 164 milliárdos betétállománnyal rendelkezett a bank. Az üzletág 5 éves, a Raiffeisen azután vágott bele a kiépítésébe, hogy nem sikerült megvásárolnia a Mezőbankot. A bank jelenleg több mint 180 ezer lakossági ügyféllel rendelkezik. Huszár Róbert, lakossági vezérigazgató-helyettes szerint mára a banknak sikerült számottevő szerepet szerezni a piacon. Az induláskor fennálló piaci várakozások azonban nem teljesültek a lakossági piacon már jelen levő nagybankok által fokozatosan emelkedő színvonal miatt. A következő 5 évben a bank a lakossági szolgáltatások területén is be kíván kerülni a TOP5 magyar lakossági bank közé, azonban a Raiffeisen reméli, hogy az 5. helynél előbbre kerül. A terjeszkedés elsősorban organikus úton történik, a potenciális akvizíciós lehetőségeket nem lehet előre látni. Huszár Róbert szerint a piacon az a trend mutatkozik, hogy a terjeszkedő bankok egy korszerű vezértermékkel kívánják bevonni, megszerezni az ügyfeleket, s utána rátéríteni a számlavezetésre. A Raiffeisen a terjeszkedés érdekében 120 fiókra kívánja bővíteni fiókhálózatát 2006 végéig. Jelenleg 54 fiókja van a banknak. A terjeszkedés 7 milliárd forintba kerül. A következő 3 hónapban várhatóan 6 fiók nyílik. A Raiffeisen nemrég indította el a építési hitelét és kezdte meg a deviza alapú hitelezés. A lakáshiteleknél az éves folyósítási terv 15 milliárd forint, amelynek kétharmada deviza lesz. A Raiffeisen internet bankingnak 13 ezer aktív használója van. Huszár Róbert a következő 5 évben további konszolidációra számít a magyar bankpiacon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


