A Széles Gábor érdekeltségei közé tartozó Műszertechnika Rt. tulajdonában álló Hungarian Bus 500 évi darab busz gyártását tervezi. A Nova márkanéven futó buszokból legelőször a városközi és az elővárosi verzió gördülne ki az üzemekből, 2005-ig további négy típus fejlesztése történik meg - írja a Napi.
A Nova buszok elsődleges célpiacai Magyarország mellett a FÁK, Románia, Macedónia, Szerbia, Bulgária.
A magyarországi buszösszeszerelés az elmúlt két évben ismét mélypontra jutott. A legutóbbi nyilvános tendert, az állami forrásokból támogatott 160 darabos BKV beszerzést tavaly év végén a Volvo nyerte el. A költségvetési megszorításokat követően a Volán beszerzésekre elkülönített összegek az eredeti töredékére estek.
Stabil magyar piac nélkül a Hungarian Bus sikere egyértelműen az export eladások volumenén fog múlni.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








