Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.
Dinamikusan nő az okoseszközökkel történő fizetések volumene a rendelkezésre álló adatok szerint, ezen belül egyre népszerűbb az okosórás fizetés a sportos és aktív életmódot folytató felhasználók körében. A megoldás nemcsak az elfogadó (POS) terminálokon, hanem az erre alkalmas ATM-eken is használható. Az adatokat az okosórák titkosítva tárolják, azok nem jutnak el a kereskedőhöz.
A digitális bankolás egyben azt is jelenti, hogy az ügyfelek minden élethelyzetben – akár edzés közben, vagy éppen strandoláskor - kényelmesen és biztonságosan intézhessék pénzügyeiket. Az okosórás fizetés ezt az élményt erősíti, miközben nemcsak praktikus, hanem biztonságos is, mert a tranzakcióban egy egyedi, titkosított azonosító utazik és nem a bankkártya száma, adatai, valamint minden egyes fizetéshez egy - az órán beállított - jelkódot is meg kell adni”
– mondta Jendrolovics Péter, a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese, a Lakossági Divízió vezetője.
Az okosórás fizetés számos hétköznapi helyzetben nyújt könnyebbséget. A strandokon például még a népszerű külföldi nyaralóhelyeken sincs sok helyen megoldva a személyes értékek biztonságos őrzése, így viszont ki sem kell vinni a tengerpartra a drága mobiltelefonokat, vagy felügyelni a pénztárcákat a parton. Ugyanígy sok időt spórolnak meg az okoseszközök például a tömegközlekedés igénybevétele esetén, több nagyvárosban is elég az abban digitalizált bankkártya odaérintése a szolgáltatás igénybevételéhez, de hasznosak lehetnek a mindennapi mikrofizetések, vásárlások során is.
A Xiaomi Pay használatával az arra alkalmas okosóra könnyedén bankkártyává alakítható, a Mi Fitness alkalmazás letöltésével majd a kártya gyors digitalizálásával. A Garmin okosórák esetében a Garmin Connect™ alkalmazás letöltése, majd egy rövid regisztráció szükséges. Az okosórás fizetés - mindkét gyártónál - csak egyes, NFC-képes modelleken érhető el.
(x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








