Az idei év első negyedéve során tovább növekedett a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR) nyilvántartott késedelmes vállalati hitelek aránya, azonban a lakossági szegmensbe rekord mértékű (82 ezer darab) új mulasztás került - tudósít a Napi Gazdaság.
A BISZ Központi Hitelinformációs Zrt. adataiból kiderül, a lakossági mulasztások száma megközelítette a félmilliót, ez több mint 60 százalékkal magasabb az előző évi adatnál. A lezárt mulasztások száma megközelítette a 300 ezret.
A BISZ véleménye alapján a statisztikák megerősítik azon banki vezetők és iparági szereplők véleményét, akik szerint a szektornak fel kell készülnie egy kockázatosabb és magasabb veszteségeket magában hordozó időszakra.
A vállalati hitelportfolió leromlásának mértéke ugyan nem magas (2,4 százalékos), azonban már három éve nem látott szinten áll, ez pedig az egy évvel korábbinál ötödével nagyobb. Az új késedelmek aránya is magas (0,5 százalék), és a 360 napon túli tételek aránya már 1 százaléknál is nagyobb. A teljes késedelmes vállalati állomány szintje abszolút értékben emelkedik,
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








