Az elsőként Nagy Britanniában bevezetésre kerülő World™ MasterCard® hitelkártya a hétköznapokban is jól használható kedvezményeket és utazási szolgáltatásokat nyújt az úgynevezett "mass affluent" célcsoport, azaz a társadalomban nagy arányban megtalálható tehetősek számára.
"Az említett csoport a brit lakosság mintegy 12 %-át, a teljes magyar népesség 6-8%-át adja" - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. "A World MasterCard használói évente legalább 3 vagy több alkalommal utaznak külföldre, és bár jövedelmük alapján tehetősnek mondhatók, nem vallják magukat gazdagnak. Elsődleges szempontjaik a biztonság és a költségtudatosság, de fontosnak tartják a minőséget is."
"Bár a World MasterCard szolgáltatási háttere országonként változik - mutat rá Zdenek Houser, - általánosságban elmondható, hogy a kártya szinte minden utazási helyzetben jól használható. A World MasterCard tartalmazhat házastársra és gyermekekre is kiterjedő balesetbiztosítást; csomagkésésre vagy elvesztésre szóló; útlemondási-, valamint csatlakozás-, vagy járatindulás elmulasztására vonatkozó biztosítást is. Autóbérlés esetén sem szükséges külön szerződést kötni: a kártya viseli a bérelt jármű baleseti kockázatát.
A World MasterCard több mint huszonnégy millió kereskedői elfogadóhelyen és egymillió készpénzfelvevő automatánál használható világszerte. Jellemzője a magas, azonnal rendelkezésre álló hitelkeret, a sürgősségi kártyapótlás, valamint a készpénzelőleg biztosítása. A kártya jó szolgálatot tehet otthon is, hiszen téríti a lakáskulcs, kártya és nagyobb értékű ingóságok elvesztése, ellopása esetén keletkezett kárt, valamint kibocsátótól függően jelentős kedvezmények, pontgyűjtő akciók kapcsolódhatnak hozzá.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet