Az elsőként Nagy Britanniában bevezetésre kerülő World™ MasterCard® hitelkártya a hétköznapokban is jól használható kedvezményeket és utazási szolgáltatásokat nyújt az úgynevezett "mass affluent" célcsoport, azaz a társadalomban nagy arányban megtalálható tehetősek számára.
"Az említett csoport a brit lakosság mintegy 12 %-át, a teljes magyar népesség 6-8%-át adja" - mondja Zdenek Houser, a MasterCard Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. "A World MasterCard használói évente legalább 3 vagy több alkalommal utaznak külföldre, és bár jövedelmük alapján tehetősnek mondhatók, nem vallják magukat gazdagnak. Elsődleges szempontjaik a biztonság és a költségtudatosság, de fontosnak tartják a minőséget is."
"Bár a World MasterCard szolgáltatási háttere országonként változik - mutat rá Zdenek Houser, - általánosságban elmondható, hogy a kártya szinte minden utazási helyzetben jól használható. A World MasterCard tartalmazhat házastársra és gyermekekre is kiterjedő balesetbiztosítást; csomagkésésre vagy elvesztésre szóló; útlemondási-, valamint csatlakozás-, vagy járatindulás elmulasztására vonatkozó biztosítást is. Autóbérlés esetén sem szükséges külön szerződést kötni: a kártya viseli a bérelt jármű baleseti kockázatát.
A World MasterCard több mint huszonnégy millió kereskedői elfogadóhelyen és egymillió készpénzfelvevő automatánál használható világszerte. Jellemzője a magas, azonnal rendelkezésre álló hitelkeret, a sürgősségi kártyapótlás, valamint a készpénzelőleg biztosítása. A kártya jó szolgálatot tehet otthon is, hiszen téríti a lakáskulcs, kártya és nagyobb értékű ingóságok elvesztése, ellopása esetén keletkezett kárt, valamint kibocsátótól függően jelentős kedvezmények, pontgyűjtő akciók kapcsolódhatnak hozzá.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








