A kormány decemberben 150 újabb kórházban hagyott csecsemőre számít, miközben a jelenség egyre súlyosbodik Magyarországon.
A Vámpírok bálja próbáján egy háttérmunkás könyökét törte, miután beesett a zenekari árokba.
Nem csak Jegercsik Csaba sérült meg a Vámpírok bálja Vígszínházi próbáin, csütörtökön a társulat egy másik háttérmunkása is pórul járt – számolt be róla a Blikk.
A színházi dolgozó, miután a zenekari árokba esett, eltörte a könyökét és megrándult az egyik lába, amire egyelőre nem tud ráállni – mondta el egy forrás a lapnak. A háttérmunkás a hétvégi előadásokra már visszatért mankóval és begipszelt kézzel, ugyanis fontos feladatok hárulnak rá a színdarab lebonyolításában.
Ahogy korábban beszámoltunk, péntek este baleset történt a Vígszínházban: Jegercsik Csaba színművész több méter magasból zuhant le, és mentővel szállították kórházba. A baleset egy külső produkció előadásán történt, így a díszlet nem a színház tulajdona volt.
Jegercsik Csabát azóta megműtötték, és a Vámpírok bálja társulat a Facebook-oldalán közölte, hogy a csuklótörésen kívül komolyabb sérülés nem történt.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








