2006-ban is a unit-linked biztosítások robbantották be a biztosítási szektort. Továbbra is dinamikusan növekszik az egyszeri díjas konstrukciók aránya az élet üzletágon belül. A nem élet ágon belül a hitelbiztosítások bővülnek a legdinamikusabban.
A vegyes életbiztosítások díjbevétele az idei évben 13 százalékkal nőtt, ám a szerződések száma több mint 4 százalékkal 1,117 millióra csökkent. A szerződések számának csökkenése nagyrészt annak köszönhető, hogy sok olyan szerződés járt le melyet a kilencvenes évek elején kötöttek és az újrakötések nagy százaléka már a befektetési egységhez kötött konstrukciókba vándoroltak.
A unit-linked szerződések száma egy év alatt 85 ezerrel 590 ezerre nőtt és a bővülés a harmadik negyedévben volt a legerősebb. Ennek okait leginkább a kamatadó bevezetése körül kereshetjük.

A nem életbiztosítási termékek közül a hitelekhez kötött biztosítások bővültek a legdinamikusabban. A kötelező állomány stagnál, míg a díjbevétel 2 százalékkal növekedett. A casco biztosítások díjbevétel növekedése az idei évben 2,5 százalék volt és ehhez egy 16 százalékos szerződésszám-növekedés párosul.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








