21 °C Budapest

Brutális pénzcsinálási kedv lett úrrá a magyarokon: ezt lépték a koronavírus alatt

2020. október 26. 09:56

A koronavírus-járvány előtt a sportfogadási árbevétel 70 százalékát a hagyományos értékesítési hálózat adta, a fennmaradó 30 százalékot pedig az online csatorna, a pandémia idején azonban 50-50 százalékra módosult ez az arány - mondta a Világgazdaságnak Horváth Zoltán, a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási vezetője.

A koronavírus-járvány előtt a sportfogadási árbevétel 70 százalékát a hagyományos értékesítési hálózat adta, a fennmaradó 30 százalékot pedig az online csatorna, a pandémia idején azonban 50-50 százalékra módosult ez az arány

- mondta el a lapnak Horváth Zoltán, a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási vezetője. A szakember elmondta, hogy a sportvilág újraindulásával a kétharmad-egyharmados megoszlás a jellemző a hagyományos Tippmix javára, de az online TippmixPróban rejlő növekedési potenciál változatlanul megvan.

Tavaly a társaság 542 milliárd forintos nettó árbevételének a 47 százalékát, több mint 250 milliárd forintot hozott a sportfogadás, és Horváth Zoltán szerint ez a mutató 1-2 százalékponttal akár az idén is feljebb kúszhat. Sok múlik azonban a számsorsjátékok és a sorsjegyek értékesítésén, hiszen például az ötös lottó főnyereményének halmozódása a többi üzletág súlyát is befolyásolhatja - írja a lap, ami kiemelte azt is, hogy

egy sokak által várt, kiemelt sporteseményre 700-800 ezer fogadás is befuthat,

de ez a szám a magyar labdarúgó-válogatott 2016-os Európa-bajnoki menetelése során az egymilliót, egy Bajnokok Ligája-döntő esetében pedig az 1,2 milliót is elérte.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem