A Lidl új rendszert tesztel litván üzleteiben, amely lehetővé teszi az alkoholtartalmú termékek vásárlásánál szükséges életkor-ellenőrzés távoli elvégzését.

Újabb üzletekben lesz olcsóbb a tusfürdő, sampon, pelenka: rengeteget tudnak spórolni a családok
Az árrésstopp kiterjesztésével a magyar kormány a szépségápolási termékek árának csökkentését célozza meg, ami akár 16–18 százalékos árengedményt hozhat a drogériákban. Ennek hatására a nagy kiskereskedelmi láncok, így a Lidl és az Auchan is jelentős árcsökkentéseket vezettek be.
Mint arról korábban már beszámoltunk, a magyar kormány kiterjesztette az árrésstoppot a szépségápolási termékekre is. A várakozások szerint az új intézkedés 16–18 százalékos árcsökkenést eredményezhet a drogériák polcain, ami közvetlen megtakarítást jelenthet a háztartásoknak. Az intézkedés május közepétől szeptember elejéig lesz érvényben.
Ennek hatására sorra jelentik be a kiskereskedelmi láncok, hogy csökkentik a pipere- és vegyiáru áraikat – a verseny pedig egyre jobban pörög. A Lidl és az Auchan is komoly árcsökkentéseket jelentett be, akár több ezer forintot is megspórolhatnak a vásárlók egy nagybevásárlás során.
A Lidl május 15-től több szépségápolási és háztartási termék árát is legalább 20%-kal csökkenti. Az akció például a Bonux és az Ultra Free folyékony mosószerekre is vonatkozik, amelyek 800, illetve 580 forinttal lesznek olcsóbbak. A vállalat emellett egész májusban extra 40%-os napi kedvezményt kínál a Lidl Plus appon keresztül, úgynevezett villámakció formájában.
Az Auchan május 19-től 5–20%-kal csökkenti több mint ezer pipere- és vegyiáru árát, köztük mosószereket, babaápolási termékeket és testápolókat. Május 23-tól indul a Szépséghetek nevű promóció, amely során további 2400 szépségápolási termék lesz akciós. A születésnapi akciók részeként pedig egyes termékeket 27%-kal olcsóbban kínálnak, és napi nyereményjáték is fut, 270 000 forintos ajándékkártyákkal.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


