Hét budapesti kerületben ellenőriztek a rendőrök, 2220 autóst szondáztak, 15 volt ittas.

Megduplázódott a kisállat-termékek iránti kereslet az elmúlt évben. A legtöbben egyébként a macskájuknak rendelnek fél órán belüli kiszállítással eledelt, de a különböző bolhairtók is népszerűek a háziállatoknak szánt termékek között – derült ki a foodora a Felelős Állattartás Napjára készített összeállításából.
Folyamatosan növekszik az érdeklődés az állateledelek és állatfelszerelések gyors házhoz szállítása iránt. 2023 és 2025 között megduplázódott az ilyen megrendelések száma a foodorán, ahol kisállatoknak szánt termékek széles választéka, így többek között eledeleket, játékokat és egyéb kiegészítőket is házhoz lehet rendelni. A nemzetközi adatokból az is kiderült, hogy a megszokott állateledelek mellett a kisállat ellátáshoz szükséges többi kelléket, mint a bolhairtót, a kutyapiszokzacskót vagy a macskaalmot, is egyre többen rakják a kosarukba.
2023 és 2025 között, mindkét évben 25 százalék feletti volt a növekedés a kisállatoknak szánt termékek iránt. Ez azt is jelenti, hogy 2023-ban a virtuális kosarak tartalmának csak 3 százalékát tették ki a házikedvenceknek szánt termékek, addig 2025 februárjára ez már 4,5 százalékra rúgott.
Többet rendelnek a macskások
A macskatulajdonosok között az eladások több mint 85 százalékát a különböző állateledelek tették ki, ezek közül is a konzerves állateledelek voltak a legkeresettebbek. A második legnépszerűbb az aeroszolos bolhaírtó, ezt pedig a kutyapiszokzacskók követték.
Az adatokból egyébként az is kiderül, hogy a foodora felhasználók leginkább a macskáknak vásárolnak, hiszen a kifejezetten macskáknak szánt termékek, például a konzervek és az almok a megrendelések közel 60 százalékát tették ki. Az eladott eledelek közül a lazacos készítmények a legnépszerűbbek.
A magyar piacon is azt vesszük észre, hogy megrendelőink egyre bátrabban rendelnek mást is a foodorán mint melegételt. Ugyan a megrendeléseink nagy részét még mindig a melegétel és a friss élelmiszer kiszállítása fedi le, de a különböző háztartási kellékek, kozmetikumok és kisállatoknak szánt termékek esetén is folyamatos növekedést tapasztalunk. Ez a növekedési trend azt mutatja, hogy felhasználóink már nem csak akkor gondolnak a foodorára, ha vészhelyzet van, például este nyolckor fogyott el a macskaeledel, vagy a mosópor, hanem egyre bátrabban és tudatosabban használják cégünk gyorskereskedelmi lábát a legváltozatosabb élethelyzetekben. Az adatok szerint a macskák után a nyulak a legnépszerűbb házikedvencek a foodorázók között, vidéken Tatabánya és Miskolc jár az élen, míg Budapesten az XIII., IV. és VI. kerületek a legelkötelezettebb kisállattartó foodora felhasználók
- tette hozzá Garay Péter, a foodora ügyvezetője.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


