A fogyasztóvédelmi hatóság legfrissebb adatai szerint decemberben ismét csökkent számos termék kiszerelése a magyarországi üzletekben.
Július 29-től már a Lidl boltokban is megvásárolható a ZORD, Pachert Balázs és Balogh Levente üdítőitala. Az amerikai Prime mintájára készült termék eddig kiskereskedelmi forgalomban nem volt elérhető, most viszont a Prime-mal egyszerre, akciós áron kerül be a Lidl diszkontlánc kínálatába.
Korábban már írtunk róla, hogy egyre több magyar influencer próbálkozik saját üdítőital, energiaital piacra dobásával, de a legtöbb ilyen termék csak speciális üzletekben, online webshopokban érhető el. Ennek ellenére sorra érkeznek az új márkák és az üdítők eladásai is dübörögnek.
A hullámot az amerikai Prime megjelenéséhez kötik, hiszen ez volt az első olyan termék, amelyet két ismert tartalomgyártó álmodott meg, majd célzott influencer kampánnyal világszerte elérhetővé tett.
Május végén jelentette be a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa, Balogh Levente és a BALAZS KICKS sneaker webshop tulajdonosa, Pachert Balázs, hogy készítettek egy saját üditőitalt, amit még a nyári csúcsidőszak előtt forgalomba hoznak.
Balogh Levente a Pénzcentrumnak elmondta, hogy a ZORD nem egy energiaital, hanem egy speciális hidratáló üdítő lesz. Ami az energiaitalok szabályozása körül aktuálisan felmerülő változások miatt is jó döntésnek bizonyult.
A Szentkirályi vezér hangsúlyozta, hogy az üdítőt minden szempontból az amerikai Prime versenytársaként álmodták meg, amely most az egész világon trendi, sikeres termék. A fiatal, cipőbolt tulajdonosra még a Cápák Között műsorában figyelt fel Balogh Levente. A terv pedig az volt, hogy ezen a trend területen hozzanak létre valami újat, amelyhez Balogh adja a tapasztalatot a véleményvezérnek számító, fiatal Pachert Balázs pedig a piacot.
A megjelenés mindenképpen az elvártak szerint alakult, hiszen 2 héttel a start után Pachert Balázs már arról számolt be, hogy 10 ezer darab el is fogyott a termékből. Ebben az időszakban pedig a Zord kiskereskedelmi láncokban nem volt elérhető, kizárólag a webshopban, a BALAZS KICKS üzletében, illetve a MOM Park Lenoa kávézóban.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Pachert Balázs körül azóta sem csendesültek az események, körülbelül két hete tömegek várták új üzletének nyitását a Westendben most pedig a Prime után a ZORD is felkerül a Lidl boltok polcaira.

Balogh Levente úgy nyilatkozott a Pénzcentrumnak, hogy az üdítővel leginkább a 14-24 éves korosztályt célozzák. A nyári, szezonális és az éppen induló iskolakezdési akciók mellett már a népszerű italt is megtalálhatják az üzletekben a vevők. Az pedig, hogy a magyar Zord valóban komoly ellenfele-e a Prime-nak, talán most éles helyzetben el is dőlhet. A korábban méregdrága áron kapható Prime július végétől a Zorddal azonos áron vásárolható meg. A Lidl-ben július 29-től mindkettő termék 799 forintért érhető el, így mindenki eldöntheti melyik verzió a kedvence.
Mi alapján választanak a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül?
Sokan az egyetemi tanulmányaik megkezdésével párhuzamosan nyitják meg első lakossági folyószámlájukat, ezért a pénzintézetek rendkívül kedvező ajánlatokat kínálnak az új ügyfeleknek. Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy milyen szempontok alapján választanak a családok és a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül.
Create your own user feedback survey
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








