Az üzletlánc több mint 70 ezer kedvezményes árú élelmiszercsomagot értékesített az elmúlt 2 hónapban.
Csalóka akciója miatt ütheti meg a bokáját a Temu: erről mindenki tudjon, aki szokott vásárolni a kínai webshopból
A Temu reagálva a felhasználók aggodalmaira, módosította az egyik promóciós kampányának feltételeit, amelyek korábban túlzottan széles körű személyes adatok megadását követelték, miközben az adatvédelmi hatóságok továbbra is vizsgálják a felmerült aggályokat - írta meg a BBC.
A Temu módosította a promóciós kampányának feltételeit a vásárlók aggodalmaira reagálva. A cég Nagy-Britanniában eredetileg lehetővé tette, hogy résztvevők akár 50 fontos (kb. 23 ezer forintos) bónuszt is kapjanak, de ez érzékeny személyes adatok átadását igényelte. A Temu kezdetben azt állította, hogy ezek a feltételek általánosak a piacon, azonban később elismerte, túl érzékeny adatokat kérnek, és módosították a feltételeket.
A promóció keretében új felhasználók 24 órán belül barátokat hívhattak meg egy linken keresztül, így mindannyian 40 és 50 font közötti összeg értékű áruházi krediteket nyerhettek. Az ajánlat nagy figyelmet kapott a közösségi médiában, de aggodalmak is felmerültek az adatvédelmi feltételekkel kapcsolatban. A brit Információs Biztos Hivatala vizsgálta a felmerült aggályokat. Szakértők szerint problémás lehetett az eredeti kiírás, amely túlzottan széles körű hozzájárulást kért a személyes adatok felhasználásához. A Temu most azt állítja, hogy csak a felhasználónév és profilkép lenne felhasználva bizonyos promóciós tevékenységekhez.
A vállalat hangsúlyozza ügyfelei bizalmának és elégedettségének fontosságát, cáfolva az adatok eladását vagy deepfake hirdetéseket illető állításokat. A gyakorlatot más cégekkel összehasonlítva próbálták normalizálni.
Adatvédelmi szempontból aggályosnak tartották az olyan engedélyeket, amelyek lehetővé tették volna a hang és a különféle életrajzi adatok használatát. Az Egyesült Királyságban ezek biometrikus adatként kezelhetőek, ami magasabb jogi követelményeket támaszt. Az Információs Biztos Hivatala arra figyelmeztette a vállalatokat, hogy világosan kommunikálják az adatgyűjtés céljait és módszereit annak érdekében, hogy az emberek tájékozott döntést hozhassanak adataik megosztása előtt.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni
- Megjelent a teljes rendőrségi jegyzőkönyv Magyar Péter és Varga Judit veszekedéséről
- Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására
- Bődületes számú nevező a London Marathonon
- Megérte a vállalkozásoknak visszatérni a tisztességes verseny útjára
- Ennyi bejelentés érkezett tavaly káros internetes tartalomról