B2B vállalkozásod van, és szívesen terjeszkednél vele Csehországban, Szlovákiában vagy Lengyelországban? A Design Terminal pont ezt segíti régiós ösztöndíjprogramjával. A V4 Startup Force-ra szeptember 11-ig tudsz jelentkezni.
Rengeteg új tudás, befektetőkkel való kapcsolat, új értékesítési és hálózatépítési lehetőségek, friss észrevételek a vállalkozás működése kapcsán, és nem utolsó sorban a régiós terjeszkedés. Dióhéjban ezért érdemes jelentkezni a Design Terminal visegrádi vállalkozásfejlesztési ösztöndíjprogramjára. Kétségkívül a legnépszerűbb előny azonban, hogy országonként több üzleti találkozón is részt vehetnek a startupok.
A V4 Startup Force 2018 óta épít sikerrel hidat a négy ország vállalkozói ökoszisztémái között a Nemzetközi Visegrádi Alap támogatásával és szakmai partnerekkel közösen. A jelenlegi gazdasági klímában még fontosabb, mennyire erős a kötelék Lengyelország, Magyarország, Csehország és Szlovákia között.
Azok a startupok, akik részt vesznek a programon, szoros együttműködést alakíthatnak ki a nagyobb piaci szereplőkkel, és mivel helyben tudnak fejlődni, a program hosszú távon a globális piacnak is meg tudja mutatni a régió erejét.
A kezdetek óta több, mint 70 résztvevő startup fejlesztését vitte sikerre a V4 Startup Force, több, mint 350 üzleti találkozó keretén belül. Az őszi szemeszter hamarosan indul, szeptember 11-ig adott a lehetőség magyar, cseh, szlovák és lengyel B2B vállalkozások számára, hogy jelentkezzenek.
JELENTKEZZ A V4 STARTUP FORCE-RA!
Ebben a félévben is húsz vállalkozás jut be az első, kiválasztási körbe, az intenzív, háromnapos bootcampre, ahol már azonnal releváns üzleti képzésben részesülnek. A fő programba összesen négy, országonként egy startup kerül be. November 2. és 26. közt ők négyen online és offline programokkal kísérve járják be a visegrádi régiót: az első három hetet virtuálisan, a harmadikat pedig Budapesten, offline.
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








