A HP 1,7 milliárd dollárt követel a tavaly jachbalesetben elhunyt Mike Lynch hagyatékától.
Idén harmadjára fullad le a rendezvényszervező cégek "motorja", ugyanis most novemberben kiderült, hogy az élő rendezvényeknek idénre vége. Mit várnak viszont a jövőtől a rendezvényszervezők, és mit várhat a közönség? Egy biztos: nem lesz már ugyanaz, mint a járvány előtt volt.
A rendezvényszervező cégek fő szezonja a tavaszi és az őszi időszak, illetve a karácsony, és a tavaszi időszak kiesése után az őszi forgalom nagyon fontos lett volna a cégeknek. Ez ugyanakkor - bár a tavasznál jobban alakult - szintén jóval gyengébb lett a tavalyinál: habár jogilag már rendben lett volna, a cégek nem merték bevállalni az 500 fő alatti rendezvényeket - írja a G7. Az iparági szereplők egybehangzóan arról számoltak be, hogy minden cég igyekszik a maga módján alkalmazkodni a helyzethez, azonban cégprofiltól függően elég eltérőek a lehetőségek.
A legtöbb lehetősége talán maguknak a rendezvényszervező cégeknek maradt, bár ahogy egy cégvezető fogalmazott, "a piac nagy része itt is vegetál", elbocsátották a munkatársaik nagy részét, és arra várnak, hogy újra lehessen rendezvényeket tartani. A cégek egy része azonban nem várt ki, és részben profilváltással próbál alkalmazkodni a kialakult helyzethez.
Ez azt jelenti, hogy hibrid, illetve digitális események szervezésébe kezdtek. A hibrid rendezvény azt jelenti, hogy az előadók és a résztvevők egy része a helyszínen vesz részt az eseményen, a digitális esetében viszont a résztvevők teljes mértékben csak online vannak jelen. A novemberben bejelentett újabb korlátozások óta már csak utóbbiak szervezése lehetséges.
A cégek bizonytalanok azzal kapcsolatban, hogy mikor állhat helyre a forgalmuk, volt, aki húsvét utánra tippelt, de olyan is, aki szerint csak nyár után lehet újra rendezvényeket szervezni. Abban biztosak, hogy fizikai rendezvények lesznek, ahogy az egyik cégvezető fogalmazott "erre megmarad az igény, hiszen a barátságok nem az előadás alatt, hanem a szünetekben kötődnek", viszont sokan arra számítanak, hogy az iparágban a járvány után sem tűnik el a digitális vonal.
-
Legendák a polcokon: vasárnapig akár közel féláron kaphatók a Lidl vásárlók legkedveltebb termékei
A friss vajas croissant és a Milbona kávés tejitalt november 16. vasárnapig jelentős kedvezménnyel lehet megvásárolni.
-
Nyakunkon a Black Friday, egyszer használatos bankkártyával lehet a legbiztonságosabb az online fizetés
A Gránit Bank ügyfélkörének digitális affinitását jelzi, hogy körükben az egyszer használatos kártya (EHK) használata még magasabb, az ügyfelek harmada él ezzel a lehetőséggel.
-
Három bankot is felvásárolt, most már a tőzsdére lépne a magyar közösségi bank
A Pénzcentrum Fáy Zsoltot, a MagNetbank elnökét az elmúlt évek akvizícióiról, a növekedési tervekről, közösségi bankolásról, de a permakultúrális gazdálkodásról is kérdezte.
-
HL: Az öngondoskodás nem végrendelet – így adhat valódi védőhálót a családjának (x)
A legtöbben úgy gondolkodnak az öngondoskodásról, mint megtakarításról vagy jól megírt végrendeletről.








