Az osztrák síterepek napijegy árai új rekordot értek el, egyes prémium helyszíneken már 80 euró feletti összegeket kell fizetni.
Óriási tömeg alakult ki ma reggel Ferihegyen, mivel a WizzAir utasok tömegeit tiltotta le az online utasfelvételről. Az ok egyszerű: mivel nem fizettek prémium jegyért a légitársaságnak, nem vihetik fel a fedélzetre (de már a kapuig sem) "kézipoggyászukat", ehelyett fel kell azt adniuk a reptér előcsarnokában. Ma reggel nagyon sok WizzAir-gép indult hét és tíz között, így tömeg és káosz alakult ki a Liszt Ferenc Nemzetközi Repüőtéren.
Hatalmas tömeget és káoszt hozott össze ma reggel a WizzAir újabb kellemetlenkedő intézkedése Ferihegyen - írja az Utazómajom. A gondot az okozta, hogy rengeteg utas lepte el egyszerre a reptér előcsarnokát, mivel a WizzAir arról értesítette őket korábban, hogy járatuk várhatóan megtelik, így fel kell adniuk a poggyásztérbe kézipoggyászaikat. A gyakorlat eddig is létezett, sok esetben azok, akik nem vettek prémium szolgáltatást a légitársaságtól, a gépbe való beszállás előtt búcsúzhattak el kézipoggyászuktól (melyet a célálommáson csak a szalagon kaptak vissza).
Most viszont már a kapuig sem vihették el csomagjaikat, sőt, az online utasfelvételtől is eltiltotta őket a légitársaság. Erről üzenetben értesítették a pórul járt utasokat, mely ütenetben azt is közölte a WizzAir, hogy még van lehetőség prémiumjegy váltására, amellyel elkerülhető az előcsarnoki tortúra.
A Wizz Air közleményt juttatott el lapunkhoz, amelyben azt állítják, hogy csupán "néhány" utasukat érintette az eset. Állásfoglalásukat változtatás nélkül közöljük:
"A Wizz Air korábban arról értesítette néhány, június 7-i budapesti járatával induló utasát, hogy a repülőtéren ingyenesen, ám személyesen kell elvégezniük az utasfelvételt, és ezzel egy időben díjmentesen feladhatják a kézipoggyászukat. Erre a magas kihasználtságú járatok zökkenőmentes működésének biztosítása miatt volt szükség. A Wizz Air annak érdekében, hogy a poggyászfeladás zökkenőmentes legyen, további 3 utasfelvételi pultot nyitott meg, valamint a szokásosnál 20 perccel korábban nyitottak ki és zártak be az utasfelvételi pultok. Az utasfelvétel zavartalan biztosítása érdekében, a repülőtéren emelt számú személyzet is segített az utasoknak."
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








