Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Egyre terjednek az elektromos kerékpáros országszerte. Nem véletlenül: kényelmes, gyors és biztonságos, miközben a Magyarországon elérhető választék egyre szélesebb, az árak egyre kedvezőbbek és egyszerűen lehet rá támogatást is igényelni. A vásárlók közben látják, hogy az üzemanyag ára napról napra drágább, így egy ilyen kerékpárral való közlekedés mindig olcsóbb lesz. A HelloVidék most összeszedte az elektromos kerékpárokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, és megmutatták azt is, hogyan lehet sikerrel támogatáshoz jutni a vásárláshoz pályázat segítségével.
Külföldön már sok helyen teljesen elfogadott, sőt az eladások nagyobb részét is az elektromos kerékpárok teszik ki. Itthoni viszonylatban nemcsak az áruk számít túl magasnak, de a megítélésük is eléggé változó, sokszor negatív. Lassan azonban hazánkban is terjednek ezek a bringák.
Sokan úgy gondolják, hogy csalás vagy lustaság egy ilyen kerékpárral közlekedni. Elsőre talán mindenki idegenkedik tőle és rácsodálkozik például, hogy miért ilyen drága. Én először Ausztriában próbáltam ki egy kirándulás alkalmával és máris mindent megértettem. Biciklivel járok dolgozni és korábban sokszor zártam térdfájdalommal a napjaimat. Akkor láttam először, hogy remek lehetőség a könnyítés az egészségügyi problémákkal küzdőknek
– mondta a HelloVidék kérdésére Kovács Boglárka, aki már egy éve járja elektromos kerékpárral Dél-Somogy vidékét. A szakemberek szerint az e-biciklik minden bringás számára új utakat nyithatnak meg. De összeszedtük, hogy mik az alapvető előnyeik:
Ha érdekel a lista, és a támogatásokról is többet szeretnél tudni, akkor olvasd el a HelloVidék idevágó cikkét!
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Párizs 2024 – alakul a „magyaros” jóslat
- Választások: szombattól kampány, kezdődnek az aláírásgyűjtések
- Támadás érte Oroszország egyik fontos fegyvergyárát
- Németországban bukkantak nagyon sok, az oroszok által elhurcolt ukrán gyerekre
- Szentkirályi Alexandra: ki kell szabadítani Budapestet Gyurcsány Ferenc és embereinek fogságából
- Összeállt a magyar csapat az úszó Eb-re, Milák Kristóf is indul