Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Elindult a kieséses szakasz a labdarúgó Bajnokok Ligájában, kedden és szerdán összesen négy mérkőzésre került sor a nyolcaddöntők odavágói közül. A Tippmixen és a Tippmixprón is kiemelt fogadói érdeklődés övezte a legjobb európai klubcsapatok egymás elleni fellépéseit, a Paris SG – Real Madrid találkozóhoz köthető tippek száma pedig az 1 milliót is meghaladta.
A labdarúgó BL 2021/22-es szezonjának egyenes kieséses szakasza rögtön egy csúcsrangadóval indult, hiszen a Lionel Messivel és Kylian Mbappéval a kezdőcsapatban felálló Paris SG a rekordbajnok Real Madrid együttesét fogadta. A találkozó kapcsán a Tippmixen és a Tippmixprón összesen több mint 1 millió fogadás érkezett, és majdnem 279 millió forint nyereményt könyvelhettek el a fogadók az 1-0-s párizsi győzelmet hozó összecsapás kapcsán. A győztes gólt Mbappé szerezte a hajrában – azok a fogadók, akik számítottak a francia támadó gólszerzésére, 2,10-es oddsszal kalkulálhattak.
Kedden került sor a Sporting CP – Manchester City párharc első felvonására is. Az angol csapat nem hagyott túl sok nyitott kérdést a visszavágóra, hiszen 5-0-s győzelmet aratott. Pep Guardiola alakulata már az első félidő után négygólos előnnyel bírt, és végül majdnem 190 millió forint nyeremény kapcsolódott ehhez a mérkőzéshez. A „Melyik csapat kap több büntetőlapot?” fogadási esemény kapcsán 50 ezernél is több tipp lett tökéletes, miután a hazaiak három, a vendégek egy sárga lapot gyűjtöttek be, kiállítás pedig nem volt.
A szerdai Internazionale – Liverpool rangadón sokáig nem láthatott gólt a milánói publikum, amikor viszont végre igen, akkor nem lehetett túlságosan boldog: Roberto Firmino fejese a vendég angolokat juttatta előnyhöz, és nem sokkal később Mohamed Salah megduplázta az előnyt. Az „1X2” piacon megtett közel 347 ezer tippnek az 52 százaléka számított vendéggyőzelemre, amelyért akár 2,20-as oddsot is el lehetett érni.
Az első négy nyolcaddöntő legnagyobb meglepetését a Salzburg csapata szolgáltatta, hiszen az osztrák bajnok hazai pályán 1-1-es döntetlent ért el a Bayern München ellen, ráadásul a vendégek csak a 90. percben tudtak egyenlíteni. Az iksz 6,00-s oddsot jelentett az „1X2” soron azoknak a fogadóknak, akik számítottak a meglepetésre – a találati arány 10 százalékos volt. Szögletből nem volt hiány a mérkőzésen, összesen 15 sarokrúgást végeztek el a csapatok, ami a „Szögletszám 12,5” piacon 2,97-es oddsot eredményezett. A Bajnokok Ligája nyolcaddöntői a jövő héten folytatódnak négy újabb párosítás odavágójával.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








