A karácsonyi vásárok évről évre turisták tízezreit vonzzák Budapestre, miközben a hazai látogatók egyre gyakrabban panaszkodnak a tömegre és az elszálló árakra.
A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Vitézy Dávid előterjesztését a használaton kívüli telefonfülkék felszámolásáról, így megkezdődhet a rossz állapotú, elhagyatott fülkék eltávolítása Budapest utcáiról - közölte a 444.hu.
A Fővárosi Közgyűlés október 29-i ülésén elfogadta Vitézy Dávid javaslatát a használaton kívüli budapesti telefonfülkék felszámolásáról. A döntés értelmében a város átfogó felmérést indít a telefonfülkék állapotáról és használatáról.
Vitézy a közösségi médiában is beszámolt a kezdeményezésről, kiemelve, hogy "Budapest utcáit eddig több száz elhagyatott, betört üvegű, összegraffitizett telefonfülke csúfította", és most ennek a korszaknak vége lehet.
A határozat szerint 2026 tavaszáig részletes jelentés készül arról, hány telefonfülke található Budapesten, milyen állapotban vannak, ki a felelős értük, és használja-e őket bárki. Emellett a fővárosi kezelésű területeken már most elkezdődhet a szolgáltatási kötelezettség alól mentesített fülkék eltávolítása.
Az előterjesztés részeként javaslat született a vonatkozó jogszabályok módosítására is, ami megkönnyítheti a használaton kívüli telefonfülkék elbontását.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








