Az MVM Paksi Atomerőmű 1. blokkján kedden 2 órától terven felüli karbantartást végeznek.
A mai naptól az MVM Next veszi át az egyetemes áramszolgáltatást az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatási területén, ám egy valamire nem gondoltak: hogyan legyen az elszámolás a napelemeseknél?Egyelőre annyit tudni, még zajlanak az egyeztetések.
Szeptember 1-jétől az MVM Next veszi át az egyetemes áramszolgáltatást az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatási területén, így a lakossági ügyfelek augusztus 31-i dátummal végszámlát kapnak. A szolgáltatóváltás kapcsán egy valamire nem gondoltak: arra, hogyan legyen az elszámolás a napelemeseknél - számol be a 24.hu.
Aki például idén tavasszal szereltetett fel napelemes rendszert, április elsején üzemelték be, neki jövő tavasszal, március 31-gyel lenne az éves elszámolása. Csakhogy szeptember 1-gyel ő is átkerül az MVM-hez, és az eddigi híradások alapján azt feltételezhető, hogy elszámolják az eddigi áramfogyasztását/termelését, augusztus 31-gyel bezárólag. Ha igen, akkor számára ez azt jelenti, hogy a jó napos hónapok túltermelése miatti többletáramot töredékáron fogják neki elszámolni, kifizetni. Vagyis alig nyer rajta, hiszen évről-évre kevesebbet ér a napelemmel pluszban termelt áram, az erre kifizethető energiadíj ugyanis folyamatosan csökkent.
A lap erre a felvetésre azt a választ kapta, hogy a háztartási méretű kiserőművel rendelkező ügyfelek elszámolásával kapcsolatosan jelenleg is zajlanak az egyeztetések az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt. és az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. között. A két vállalatcsoport közösen keresi azt a lehetséges megoldást, amely lehetőséget ad arra, hogy eltérjenek a jelenleg szigorúan szabályozott folyamatoktól”. Hogy ez pontosan mit jelent, azt nem részletezték, csak türelmet kértek az érintettektől.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








