Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
Szerdán nulla órától bruttó 6 forinttal emeli a MOL a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi listaárát. Az emelést a finomított termékek drágulása és a forint árfolyamának gyengülése tette indokolttá. Mivel január 1-től az áfa-emelés hatására a benzin és gázolaj ára már 6-6 forinttal emelkedett, a drágulás mértéke összességében literenként 12 forintra rúg.
Szerdától bruttó 6 forinttal emeli a MOL a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi listaárát - tudta meg a Portfolio.hu. Mindez azt jelenti, hogy az olajtársaság a benzin literjét bruttó 394,6, a gázolajét pedig bruttó 417,7 forintért adja majd.

Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással (+6 Ft) szembesülnek majd a benzin és a gázolaj esetében az állomásokon. Miután január 1-től a benzin és gázolaj literenkénti ára már hat forinttal emelkedett az áfa-kulcs 27%-ra emelése miatt, a múlt hét pénteki értékhez képest összességében jelentős, literenként 12 forintos áremelkedéssel szembesülnek majd az autósok.
Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 411-412 forintos, a gázolajat pedig 434-435 forintos literenkénti áron tankolhatjuk majd. Vagyis a benzin ára új, soha nem látott magasságba emelkedik, miközben a gázolaj is a történelmi csúcsa közelében tartózkodik szerdától.
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


