Júliustól 15-20 százalékos gázáremelésre tarthatnak igényt a hazai egyetemes gázszolgáltatók, értesült a Népszabadság. A drágulás főként a forint dollárral szembeni gyengülése miatt következhet be.
A Magyar Nemzet mindeközben 10%-os esetleges drágulást emleget, azonban hozzáteszik, hogy értesüléseik szerint a kormányzat már egyeztetésekbe kezdett a szolgáltatókkal a tarifák csökkentése érdekében, bár a lap várakozásai szerint a legjobb esetben is gázárak változatlanságára számíthatnak a fogyasztók.

A Népszabadság számításai szerint közel 15-20%-os gázáremelésre számíthatnak júliustól a lakossági fogyasztók, ami főként a forint dollár szembeni erősödése, valamint kismértékben a termékár gyengülése miatt következhet be.
A Portfolio.hu elemzői véleménye szerint kérdés, hogy az új kormányzat milyen hajlandóságot mutat majd egy ilyen mértékű gázáremelés elfogadására, hisz annak ellenére, hogy a gázár rendeleti úton meghatározott módon, képlet alapján kalkulálódik, a legutóbbi gázárazási ciklusnál sem volt rest a (korábbi) kormányzat hozzányúlni ehhez a rendelethez annak érdekében, hogy csupán 10%-os (átlagos) drágulás következzen be áprilistól.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy júniust követően kifut majd a "meghosszabbított" gázár-támogatási rendszer is, aminek pótlásán, illetve a pótlás módján szintén hamarosan el kell kezdenie gondolkozni a kabinetnek, mert a leköszönő kabinet nem tervezett a támogatás második félévi meghosszabbításával, így arra nincs előirányzott összeg az idei költségvetésben.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








