Ha kiskorunkban megláttuk valaminek az alján a "Made in Hong Kong" feliratot, akkor nagy valószínűséggel az egy olcsó és silány minőségű tárgy lehetett. Nem áll ez a megállapítás az alábbi képen látható felhőkarcoló egyik belső kétszintes lakására, mely a napokban talált gazdára 56,5 millió dollárért (10 milliárd forintért).

Forrás: overseaspropertymall.com
Az 554 négyzetméteres ingatlan vevője Kínából érkezett, de egyéb információkat nem árultak el róla. A fejlesztő (Henderson Land) szerint a lakásár tekintetében egyedülálló adásvételről beszélhetünk, amely nem csak a városban, hanem világszerte példátlan.
A hongkongi ingatlanszakértők szerint bár vannak a gazdaság felépülésére utaló jelek, a százezer dolláros négyzetméterár még mindig túlzónak tűnik. Az ingatlan a felsőbb szinteken található, ahonnan kiváló kilátás nyílik a Viktória-kikötőre. A belső kétszintes ötszobás lakást számos extra helyiséggel is felszerelték.
Található benne jóga és fitneszterem, medence, melyek láttán az eladó szerint könnyen lecsendesedik, akik sokallja a vételárat. A cég képviselője hozzátette, hogy a múlt hónapban egy üzletember 24,5 millió dollárt adott egy 74 négyzetméteres lakásért a városban, ami négyzetméterre vetítve közel három és félszeres árat jelent.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








