A Főtáv bevezeti az egyenletes fizetés lehetőségét, így akik ezt a megoldás választják, elkerülhetik, hogy a téli hónapokban kiugróan magas összegű számlát kelljen kiegyenlíteniük. Az új lehetőség keretein belül a szolgáltató 11 hónapon át ugyanolyan összegű részszámlát küld ki, majd a 12. hónapban megkapják az ügyfelek a tényleges fogyasztáson alapuló elszámoló számlát - írja a Magyar Hírlap.
A havonta fizetendő összeg az új rendszerben egy átlagos méretű távfűtéses lakásban 20-22 ezer forint lesz, a november elsejétől érvényes díjakkal számolva.
A Főtáv az idén több újdonságot vezetett be a számlázásban: ilyen például a bankautomatás fizetés, melynek költségeit a szolgáltató állja. Az ATM-es megoldást követte nemrégiben az SMS-ben történő fizetés-jóváhagyás.
A jövő év első felében a Főtáv megteremti az elektronikus úton kapható számlák lehetőségét is, akik pedig ezt igénylik, azok ilyen módon ki is egyenlíthetik majd tartozásukat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








