Dubai már most is az építészeti kuriózumok fő forrásaként jelenik meg a globális médiában, a tehetősek paradicsomaként, akiket fedett sípályával, a világ első hétcsillagos szállodájával és mesterséges szigetekkel vár a közel-keleti állam - írja a Napi.
Forrás: www.eikongraphia.com
Dubai a 2016-os nyári olimpiára való pályázatának sikerét szeretné elősegíteni az év végén megnyíló Sport City komplexummal, melynek keretében többek között a nagyközönség rendelkezésére bocsátanak egy 60 ezres stadion, egy tízezres zárt arénát és egy ötezer főt befogadására alkalmas jégcsarnokot.
Az Atlantiszt idéző tengeralatti hotel is sokak képzeletét megmozgatja, melynek Németországból származó tervei szerint mind a 220 szobájából panorámás kilátás nyílik majd a tengerre. A látvány ára azonban igencsak borsos lesz majd, körülbelül 500 dollár körül mozog éjszakánként.
A legnagyobb érdeklődés azonban nem a Hydropolist, hanem a floridai Disneylandnél kétszer nagyobb Dubailandet övezi, a munkálatok már meg is kezdődtek. A monumentalitás azonban mindenképpen időbe kerül, így teljes egészében csak 2020-ban vehetik majd birtokba a látogatók a jelenleg még nem létező látványosságokat is ígérő szabadidőparkot.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza