Erősen kell koncentrálniuk azoknak, akik szociális alapú gáz- és távhőtámogatásra számítanak, ha tényleg hozzá akarnak jutni a kedvezményekhez.
A fogyatékossági támogatásban vagy magasabb összegű családi pótlékban részesülőknek, valamint a nagycsaládosoknak a Magyar Államkincstár augusztus elsejéig kipostázza a szükséges igénylőlapot. Ebbe a körbe azok tartoznak, akiknél az egy főre vetített havi jövedelem nem éri el az 51,600 Ft-ot. A kitöltött íveket legkésőbb október 31-ig kell eljuttatni a területileg illetékes önkormányzatokhoz.
Fontos azonban, hogy augusztus 1-jétől csak azok lesznek jogosultak a gázár-kiegészítésre, akik augusztus 15-ig beadják a szükséges papírokat.
Akik szeptember 31-ig adják be igénylésüket, azok kedvező elbírálás esetén szeptember 1-jétől válnak jogosulttá, míg a végső határidő (okt. 31.) előtt benyújtók értelemszerűen október 1-jétől vehetik igénybe a kedvezményeket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








