Ma hazánkban, a megfelelő szabályozás hiányában, bármilyen cég vagy pénzügyi szervezet köthet életjáradék-szerződést. Sőt egyelőre az sem tisztázott, hogy az ilyen szerződések ingatlanpiaci vagy biztosítási terméknek minősülnek - írja a Magyar Nemzet.
A szabályozatlanság igencsak kedvez a pénzügyi kalandoroknak és ez miatt már több szakember is aggályát fejezte ki.
A nagy pénzpiaci szereplők az életjáradék - szerződések egyik lehetséges változataként már azt is kínálják, hogy az egyösszegű kifizetést úgynevezett ápolásbiztosításként kezelik, tehát azoknak, akik ezt a formáját választják a szolgáltatásnak nem kell aggódniuk, hogy betegség esetén kiszolgáltatottá válnak.
Az ápolásbiztosítással a szerződő szakellátást kaphatnak, amelynek biztosítási összegét a készpénzben fel nem vett előleg jelentheti.
Azonban a viharfelhők még nem oszlottak el a teljesen. Ugyanis még nincs szabályozva, hogy milyen tőkebiztonsági garanciákkal kell rendelkezni azoknak a cégeknek akik ilyen szolgáltatásokat kínáélnak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








