Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az OTP Bank a mobilfizetési piacon elsőként mutatta be legújabb digitális fejlesztését: a Simple kártya segítségével szeptembertől bármely bank ügyfele számára elérhetővé válik az érintés nélküli mobilfizetés, mutatjuk hogyan.
Az legnagyobb magyar bank június közepén jelentette be érintés nélküli (NFC) mobilfizetési megoldását, amelyet a Simple applikáción belül valósított meg és exkluzívan az OTP Bank által kibocsátott kártyával rendelkező ügyfelek számára volt elérhető. Az új megoldásnak óriási sikere van a felhasználók körében, hiszen eddig több mint 24 ezer darab bankkártyát digitalizáltak, és több mint 750 millió forint értékben vásároltak az NFC technológia segítségével.
Az érintés nélküli mobilfizetés népszerűségének kulcsa a használat egyszerűségében rejlik, valamint abban, hogy egyre több terminálnál van lehetőség NFC-s fizetésre. Magyarországon már 87 ezer helyen lehet az okostelefonok segítségével fizetni, de az elfogadóhelyek száma folyamatosan növekszik. A most bevezetett Simple kártya segítségével már minden olyan felhasználó számára elérhetővé válik az érintés nélküli mobilfizetési szolgáltatás, aki rendelkezik NFC képes, minimum 4.4-es Android operációs rendszert futtató okostelefonnal és egy bankkártyával.
- mondta el Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóságának ügyvezető igazgatója.
- fűzte hozzá.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Simple kártya igénylése egyszerű, hiszen az alkalmazás letöltésétől kezdve a folyamat csupán néhány percet vesz igénybe, teljesen online, az ügyfélnek nem kell bemennie még a bankfiókba sem. A felhasználók, jogszabályi kötelezettségek miatt, Simple kártyájukat havonta maximum 65 000 forint erejéig és csak Magyarország területén használhatják
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








