A PSZÁF engedélyezte a K&H Fix Plusz 14. Származtatott Zártvégű Értékpapír Befektetési Alap befektetési jegyeinek nyilvános forgalomba hozatalához, valamint szabályozott piacra történő bevezetéséhez készített összevont tájékoztató, kezelési szabályzat és hirdetmény közzétételét. Amint az alap neve is mutatja, ez már a 14. ebből a sorozatból. Az alap az ún. garantált alapok típusba tartozik, a
negatív kockázatok korlátosak.
A Fix Plusz 14-gyel párhuzamosan a PSZÁF engedélyezte a K&H Dollár Fix Plusz 2. Alap befektetési jegyeinek nyilvános forgalomba hozatalához, valamint szabályozott piacra történő bevezetéséhez készített összevont tájékoztató, kezelési szabályzat és hirdetmény közzétételét is. Ez is garantált alap, de dollár alapú.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








