Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Céges bérlakás a gyógyír a munkaerőhiányra - írja a Népszabadság, amely szerint az álláshirdetési portálokon főleg a vidéki, keresett mérnöki pozíciókat egyre gyakrabban lakhatás biztosításával hirdetik meg.
A lap példaként említi, hogy a McDonald's gyorsétterem-hálózat a fővárosi éttermeibe a dolgozókat "állásért lakás" programmal toborozza, a cég egy éven át ingyen biztosítja a szállást a dolgozónak, azoknak csak a rezsit kell kifizetniük. A cégnél a napilap érdeklődésére elmondták: a XVI. kerületben, illetve szeptembertől Budaörsön bérelnek egy-egy apartmanházat a dolgozóknak.
A lap felidézte, az év elején a Mercedes jelentette be, hogy bérlakásprogramot indított: a dolgozók egy része a cég apartmanházában 22 ezer forintért kaphat egy lakást.
A napilap szerint a munkáshiány sújtotta kiskereskedelemben az egyik, pontosan meg nem nevezett hipermarketnél is komolyan felmerült a lehetőség, hogy a lakhatás biztosításával csábítanák az észak-magyarországi megyékből a dolgozókat.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








