Egyre kevesebb beváltóhely fogadja el a Cafeteria-Card Kft. utalványait. Az utalványszolgáltató nem fizeti ki csekkjeinek ellenértékét partnereinek, a társaság gyakorlatilag elérhetetlen.
A Cafeteria-Card Kft. hónapok óta nem fizeti ki vásárlási utalványainak ellenértékét, ezért a legnagyobb magyar áruházláncok - például a Tesco vagy az Auchan- is felfüggesztett a csekkek elfogadását - írta a Magyar Nemzet.
A cafeteriaszolgáltató gyakorlatilag május óta nem utalt egy fillért sem az üzletláncok számlájára, pedig kártyaforgalma több tízmilliós forgalmat jelentett. A legnagyobb problémát valószínűsíthetően a kisebb boltoknak, éttermeknek jelenti a cég bedőlése, de valószínűleg azok is bukják a pénzüket, akiknek munkáltatója ilyen utalvánnyal egészítette ki fizetését.
A cég honlapján szereplő telefonszám ma délelőtt elérhetetlennek bizonyult, a kezdőlapon pedig az alábbi figyelmeztetés fogadja a felhasználót:

Átalakuló cafeteria
Jelentősen átalakult a cégek által a munkavállalók számára nyújtott cafeteria juttatások szerkezete az idén év elején életbe lépett adózási szabályok módosításának köszönhetően. Egyes elemek teljesen eltűntek, míg mások idén sokkal nagyobb szeletet hasítanak ki a béren kívüli juttatások tortájából, mint egy évvel korábban.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A tavalyi évhez képest 2010-ben összesen közel 15 százalékkal nőtt a cafeteria keretében adott juttatások bruttó értéke. Arányaiban a legnagyobb bővülést az a meleg étkezési utalványok produkálták. Míg 2009-ben minden ötödik béren kívüli juttatásra fordított forintot költöttek a munkáltatók az ilyen típusú utalványokra, addig idén már a cégek összesített cafeteria keretük 25%-ából meleg étkezési utalványokat vásárolnak. A melegétel juttatáson kívül az egészségpénztári megtakarításokat, az internet utalványt, az üdülési csekket valamint a helyi utazási bérletet veszik igénybe nagyobb arányban a munkavállalók cafeteria keretükből 2010-ben az előző évhez képest - derül ki a Nexon áprilisi felméréséből.

A doglozók és a cégek választása nem meglepő, ugyanis az új adószabályok értelmében ezekkel a juttatási elemekkel lehet a meglévő bruttó keretösszegből a legmagasabb nettó juttatásokat kihozni. A korábban adómentes juttatási formák közül idén január elsejétől egyedül az internet utalvány maradt adómentes, a fenti juttatási típusok pedig külön-külön értékhatárig 25%-os kedvezményes kulccsal adóznak.
Több, korábban adómentes juttatási típus január elsejétől összesen 97,89%-os adó- és járulékterhet visel. Ilyenek például a kultúrautalványok, az ajándékutalványok valamint a hidegétel utalványok, melyek gyakorlatilag eltűntek a piacról.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








