Újságírói kérdésekre válaszolva Csányi elmondta, hogy elsőként főleg a nagyvárosokban fognak terjeszkedni, és később a kisebbekben. A terjeszkedési célpontok a városok gazdasági ereje alapján lesznek kiválasztva, s egész Romániában jelen kíván lenni az OTP (tehát nem fogja etnikai alapon preferálni az erdélyi régiót Románia többi részeivel szemben). A RoBank vételára 47.5 millió dollár volt. A bank jövőbeli nevéről még konkrét döntés nincs, de Wolf László szerint az OTP neve valószínűleg szerepelni fog a bank nevében a későbbiekben. Wolf elmondta, hogy a Robank akvizíciójában az OTP-nek nem voltak tanácsadói, mert a saját alkalmazottai megfelelő felkészültséggel rendelkeznek a bankvásárlásban. A tanácsadó cégek közül a Roland Berger segített az OTP-nek. Wolf László elmondta, hogy nagyon ambíciózusak az OTP céljai. 5 év alatt 4-5%-ra kívánják legalább növelni az OTP piaci részesedését, az elektronikai csatornák és az ATM-ek fejlesztésével. Az OTP céljai megvalósításában a DSK management is segíthet, s az OTP és a DSK IT rendszereinek romániai adaptálásával Csányi szerint is gyros növekedés előtt áll a román OTP Bank. Csányi nagyon szomorú lenne, ha az 5%-os piaci részesedést nem erne el az OTP, és felhívta a roman újságírók figyelmét arra, hogy az OTP mindig túlteljesítette céljait. Wolf a többi romániai bankkal szemben az OTP versenyelőnyeként az elektronikai csatornák használatát említette. Az internet bank mellett az SMS és a mobil telefonbankolást és az ATM hálózatot emelte ki az OTP erősségeként és a bankkártya menedzsment rendszert, melyben a csalási arány egytizede az európai átlagnak. Ezen kívül Wolf még körülbelül 5-6 percen át sorolta a roman újságíróknak a magyarok által már jól ismert erősségeit az OTP Banknak.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó