Újságírói kérdésekre válaszolva Csányi elmondta, hogy elsőként főleg a nagyvárosokban fognak terjeszkedni, és később a kisebbekben. A terjeszkedési célpontok a városok gazdasági ereje alapján lesznek kiválasztva, s egész Romániában jelen kíván lenni az OTP (tehát nem fogja etnikai alapon preferálni az erdélyi régiót Románia többi részeivel szemben). A RoBank vételára 47.5 millió dollár volt. A bank jövőbeli nevéről még konkrét döntés nincs, de Wolf László szerint az OTP neve valószínűleg szerepelni fog a bank nevében a későbbiekben. Wolf elmondta, hogy a Robank akvizíciójában az OTP-nek nem voltak tanácsadói, mert a saját alkalmazottai megfelelő felkészültséggel rendelkeznek a bankvásárlásban. A tanácsadó cégek közül a Roland Berger segített az OTP-nek. Wolf László elmondta, hogy nagyon ambíciózusak az OTP céljai. 5 év alatt 4-5%-ra kívánják legalább növelni az OTP piaci részesedését, az elektronikai csatornák és az ATM-ek fejlesztésével. Az OTP céljai megvalósításában a DSK management is segíthet, s az OTP és a DSK IT rendszereinek romániai adaptálásával Csányi szerint is gyros növekedés előtt áll a román OTP Bank. Csányi nagyon szomorú lenne, ha az 5%-os piaci részesedést nem erne el az OTP, és felhívta a roman újságírók figyelmét arra, hogy az OTP mindig túlteljesítette céljait. Wolf a többi romániai bankkal szemben az OTP versenyelőnyeként az elektronikai csatornák használatát említette. Az internet bank mellett az SMS és a mobil telefonbankolást és az ATM hálózatot emelte ki az OTP erősségeként és a bankkártya menedzsment rendszert, melyben a csalási arány egytizede az európai átlagnak. Ezen kívül Wolf még körülbelül 5-6 percen át sorolta a roman újságíróknak a magyarok által már jól ismert erősségeit az OTP Banknak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


