Európa öregszik, de Magyarországon belül is óriásiak a különbségek. Hol élnek a leghosszabb ideig, és mit jelent ez a jövőnkre nézve?
A Fővárosi Törvényszék 40 millió forint visszafizetésére kötelezte az UniCredit Bankot egy devizahiteles ügyben.
A Fővárosi Törvényszék 40 millió forint visszafizetésére kötelezte az UniCredit Bankot egy devizahiteles ügyben - írja a 24.hu.
Az ügy hátterében egy gyulai család áll, amely 2007-ben 20,5 millió forintnak megfelelő devizaalapú kölcsönt vett fel. A futamidő során – beleértve a végrehajtási eljárást is – a bank kimutatása szerint több mint 61 millió forintot fizettek vissza. A Fővárosi Törvényszék az Európai Unió Bíróságának tavasszal hozott, kiemelt jelentőségű döntése alapján ítélt most az adósok javára, kimondva: a bank több részletben kötött szerződései és azok módosításai érvénytelenek.
Az ítélet szerint az ügyfelek csak a felvett összeggel tartoznak elszámolni, az árfolyamkülönbözetből eredő veszteséget viszont a banknak kell viselnie. A bíróság megállapította, hogy az UniCredit nem adott tisztességes és átlátható tájékoztatást ügyfeleinek – ezt még saját ügyintézői tanúvallomásaival sem tudta bizonyítani.
A döntés értelmében az UniCredit Banknak 40 713 319 forintot kell visszafizetnie az adósoknak, vagyis a befizetett összeg kétharmada visszajár.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








