
Többnapos leállás jön az MKB-nál és a Takarékbanknál: több millió magyar érint, erre kell készülniük
A május 1-jei hosszú hétvégén egyesül az MKB Bank és a Takarékbank, ezt kell tudniuk az ügyfeleknek az átállásról.
Lassanként befejeződik a GVH hitelkártyaszegmensben piactisztítási céllal indított vizsgálatsorozata. Az eljárásra egy tavalyi, 100 milliós bírsággal végződő OTP-s hitelkártyaügy adott okot - írja a Világgazdaság.
Azóta a versenyhatóság 8 hitelintézetet összesen 381 millió forintra bírságolt meg, mivel azok a fogyasztó megtévesztésére alkalmas módon, bizonyos ideig kamatmentességet ígérve próbáltak meg ügyfeleket nyerni.
A GVH álláspontja úgy szól, hogy a fogyasztót egyértelműen tájékoztatni kell arról, hogy a kamatmentesség kizárólag a kártyával történő fizetésre terjed ki, s csupán akkor érvényesül, ha az érdekelt a megszabott határidőig ki is fizeti a teljes adósságot. Ebbe azonban nem csak a vásárlási és készpénzfelvételi tranzakciók összege értendő bele, hanem a versenyhatóság szerint a hitelkártya-jogviszonnyal összefüggő bármely más tartozás is.
Zenisek Andrea, a fogyasztóvédelmi iroda vezetője elmondta, a piactisztító eljárások célja, hogy megszűnjön a kifogásolható kommunikációs gyakorlat, s a hitelintézetek tájékoztassák ügyfeleiket. A GVH egyébként valamennyi bankkal szemben egységes elvárásokat fogalmazott meg, ennek köszönhetően több hitelintézet módosított a hitelkártyákkal kapcsolatos információs gyakorlatán, amit az eljárásoknál figyelembe is vettek.
A co-branded partner vállalatokkal szemben a GVH megszüntette az eljárásokat, mivel felelősségük nem zárható ki teljesen, az csekély mértékű, illetőleg a versenyjogi problémákra való megoldás elsősorban a bankokkal szembeni erélyes fellépéssel érhető el.
A május 1-jei hosszú hétvégén egyesül az MKB Bank és a Takarékbank, ezt kell tudniuk az ügyfeleknek az átállásról.
Lakáshitel törlesztésére is alkalmas lehet az egészségpénztári befizetés után igénybe vett kedvezmény.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.