Ausztria legjelentősebb tesztmagazinjának februári számában Pécset - mint Európa egyik idei kulturális fővárosát - együtt említik a labdarúgó világbajnokság dél-afrikai helyszíneivel, a Hawaii-szigetekkel, vagy Abu Dhabival - mondta el Hegyi Zsuzsa, a Magyar Turizmus Zrt. dél-dunántúli regionális marketing igazgatója szerdán az MTI-nek.
Az osztrák magazin a szakújságírók véleménye alapján minden évben összeállítja a látogatásra legérdemesebbnek tartott európai és Európán kívüli úti célok listáját.Az idén Péccsel Magyarország is felkerült a legkurrensebb turisztikai ajánlatokat tartalmazó előkelő listára, és a cikk olvasóit pécsi szállás- és programlehetőségekről is informálják.
Hegyi Zsuzsa elmondta, hogy a Magyar Turizmus Zrt. kampányai eredményeként is élénk médiaérdeklődés övezi a 2010-es pécsi Európa Kulturális Fővárosa (EKF) projektet Ausztriában. Az év első két hónapjában már olyan meghatározó osztrák napilapokban jelentek meg színes, turistacsalogató összeállítások a baranyai megyeszékhelyről, mint a Kleine Zeitung, a Kronen Zeitung Steiemark, s többek között a Salzburger- és Oberösterreichische Nachrichten.
Az osztrák turisztikai szakma egyik maghatározó magazinja, a Bus&Hotel a címlapján foglalkozik Péccsel a 2010 első negyedévi számában. A pécsi EKF turisztikai népszerűsítése már tavaly nyáron megkezdődött az osztrák piacon, s 2009 utolsó hónapjában a régió szálláshelyein érezhetően bővült az osztrák vendégéjszakák száma.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Magyar Turizmus Zrt. bécsi irodája a rendkívül erős érdeklődésre alapozva felfelé - mintegy 5-6 ezerre - módosította marketingtervében az idei évben a dél-dunántúli régió szálláshelyein a pótlólagos osztrák vendégéjszaka növekedésre vonatkozó becslését.
Hegyi Zsuzsa kitért rá, hogy Pécs tavaly 125 ezer turistát látott vendégül hivatalosan, a vendégéjszakák száma pedig 240 ezer volt. Idén e téren 30 százalékos növekedést remélnek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








