Sir Norman Foster építész tervei alapján üvegpiramis-szerű építménnyel szeretnék szimbolizálni Oroszország gazdasági erejét Moszkvában. A Kristálysziget fantázianévre hallgató épület lenne a világ legnagyobb épülete a maga 701 méteres átmérőjével és 450 méteres magasságával.
A monumentális épület - ha elkészül - 30 ezer embernek ad otthont és 900 luxusapartmant, 3 000 szállodai szobát, színházat, fitnesz-központot, múzeumot, iskolát és üzleteket foglal majd magába. Tornyából csodálatos panoráma nyílik majd a tízmilliós metropoliszra. A tervezett költségvetés 4 milliárd dollár, ezzel a világ egyik feltörekvő beruházása lehet.
A tervezett helyszín az orosz főváros központjától 10 kilométerre található, a kivitelezés körülbelül 5-6 évet venne igénybe. Az üzemeltetés során kiemelt szerepet kap majd az épület energiagazdálkodása, a megújuló energiaforrások és a napenergia.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








