Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Újabb magyar termékekre bukkant a Japánban élő magyar vlogger: most egy kisebb üzletben talált rá a Herbária gyógyteáira, amelyekért őrült összegeket kérnek. Tavaly év végén a Zsíros Deszka művésznevű videós egy mangalica húspultot is felfedezett az egyik áruházban. Mint kiderült, a hungarikum sertés húsáért is hihetetlen pénzeket kérnek a szigetországban.
Újabb magyar termékekre bukkat a Japánban élő magyar vlogger: a Zsíros Deszka művésznéven publikáló videós most magyar gyógyteákat talált egy kinti boltban. A videóban látható, hogy eléggé megkérik az árát egy-egy doboz Herbáriának: 459 és 499 jen között kínálják, ami átszámítva 1300 - 1500 forintot jelent.
Ezzel szemben a gyártó webshopjában ennek kb. a feléért lehet itthon hozzájutni egy doboznyi gyógynövényes teához. Tavaly év végén Zsíros Deszka egy mangalica húspultra lett figyelmes az egyik áruházban. Mint kiderült a disznófajta egyre elterjedtebb a japánoknál is, viszont odakint sem olcsó a húsa.
A felvételen látható, hogy 100 gramm sonkáért 864 jent kértek, ami mai árfolyamon kb. 2400 forintnak felel meg. Fél kiló hasaszalonnáért pedig átszámolva több mint 18 ezer forintot kellett akkor fizetni. Egy kiló mangalica-bacon pedig 1620 jenbe, több mint 4500 forintba került a japán húspultban.
2019-ben szintén ez a vlogger mutatta be, hogy még Japánban is kapható a Pick Mangalica téliszalámi és szokott lenni Egri Bikavér, illetve Tokaji bor is. Amin viszont meglepődhettünk, hogy magyar termelői akácméz is akad a japán boltok polcain. Kis kutakodás után kiderült számunkara, hogy a videóban látható termelői méz az Aranynektár Kft. terméke, 1290 japán jenbe került, azaz körülbelül 3300 forintba.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében