A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Közel 50 éve tart a McDonald’s egyik legkedveltebb desszertjének, a forró almás pitének a diadalmenete, azóta csak egészen apró dolgokat változtattak a receptjében - egészen mostanáig. A cég nemrég több újítást is bevezetett, de a közösségi portálok tanúsága szerint, az étteremlánc törzsvendégeinek ez nagyon nincs ínyére - számol be a 24.hu.
A McDonald’s szerint a pite csak előnyére változott, egészségesebb lett. Lényegesen kevesebb alapanyagból készül, kihagytak néhány mesterséges adalékot, a kockára vágott alma helyett pedig almaszeletek vannak benne, a töltelékhez hozzáadtak egy kis fahéjat, a tészta pedig rácsos lett, a hagyományos, amerikai piéhez hasonlóan.
Az étteremlánc vendégei azonban nincsenek elragadtatva: a közösségi oldalakat ellepték az elégedetlen kommentek és posztok, melyben követelik vissza a megszokott édességüket. Van, aki azt írja, az embereknek az utcai lázadással kellene meghátrálásra bírniuk az amerikai céget.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Több száz világháborús bombát találtak a régi athéni repülőtér alatt
- A konzervatív fordulat fontosságát emelték ki a CPAC előadói a második napon
- Vesztett a Kúrián Józsefváros
- Elmeorvos vizsgálja az aláírásgyűjtőkre támadó férfit
- Hülkenberg a Saubernél folytatja
- Kiégett tanárok, erőszakos diákok – lesújtó felmérés a német oktatásról