Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette - olvasható a lánc közleményében. Az érintett termékek akár 40%-kal lettek kedvezőbbek, ami átlagosan 8%-os, azaz infláció feletti árcsökkenést jelenthet.
A PENNY üzleteiben január óta a tojások, a húskészítmények, a tejtermékek ára is tartósan csökkent, valamint a vásárlók kedvezőbb áron juthatnak hozzá több szezonális zöldséghez és gyümölcshöz.
Csökkentett áron szerezhetők be a konzerv kutya- és macskaeledelek is, a mindennapi higiéniai termékek közül pedig többek között mosógélt és különböző tisztító- és tisztálkodó szereket is érint az árváltozás. A tartósan alacsony áraknak köszönhetően átlagosan 8%-kal marad több a pénztárcákban az érintett fogyasztási cikkek esetében, ez termékenként akár 40%-ot is jelenthet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








