Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Régóta várt funkciót élesít a Wolt: brutálisan nagyot lehet így spórolni a szállítási költségen
A Wolt új funkciót tett elérhetővé Magyarországon, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egyszerre két helyről rendeljenek egyetlen házhozszállítási díjért. A dupla rendelés a Wolt felhasználói által leginkább kért újítások egyike a vállalat szerint.
A Wolt technológiai vállalat egy régóta várt funkciót vezet be. Mostantól a Wolt magyarországi felhasználói egyszerre két, ugyanazon a környéken található étteremből vagy üzletből is rendelhetnek - egyetlen szállítási díjért. A funkciót először Helsinkiben tette elérhetővé a Wolt, a napokban pedig elkezdte kiterjeszteni azt Magyarországra, Horvátországra és Szlovákiára is.
Az elmúlt években a Wolt jelentősen terjeszkedett az éttermi ágazaton kívülre is, egyre többen rendelnek a Wolton keresztül például élelmiszert, állateledeleket vagy épp elektronikai termékeket, amely az a Wolt 2023-as évösszegző közleményéből is kiderült.
Sokan találkoztunk már olyan helyzettel, amikor hasznos lenne több vásárlást a Wolton keresztül egy rendeléssel lebonyolítani. Például egy család két különböző étteremből rendelne vacsorát, vagy valaki elintézné a nagybevásárlást is az ételrendeléssel egyszerre. Különböző csatornáinkon messze ezt a funkciót kérték legtöbben tőlünk felhasználóink, és nagyon örülünk, hogy végre bemutathatjuk nekik
- tette hozzá Hartyányi Orsolya.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A dupla rendelés az alábbiak szerint működik:
- Az első rendelés a korábbiaknak megfelelően történik. Ezután a vásárlónak 10 perce van arra, hogy a rendelését kiegészítse egy ugyanazon területről származó egyéb vásárlással, amelyről az alsó sávban felugró időzítő is emlékezteti. A Wolt applikációja ehhez a környéken található üzleteket és éttermeket listázza kategóriákba rendezve (pl. Desszertek, italok, élelmiszerek), így könnyítve a vásárlást.
- Amennyiben egy Wolt+ előfizető első rendelését Wolt+-os partnerhelyről adja le, úgy mindkét rendelésénél díjmentes a házhozszállítás.
- A dupla rendelés funkcionalitása (pl. a két rendelési helyszín közötti távolság bővítése) folyamatosan növekedni fog.
- A Wolt jelenleg 80 városban van jelen Magyarországon és továbbiak nyitását tervezi idén.A dupla rendelés idővel minden magyar városban elérhető lesz
Címlapkép forrása: MTI/Balogh Zoltán
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








