Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Újabb termékek esetében csökkenti árait az Aldi Magyarország, most a virág- és az akácmézet kínálja olcsóbban – közölte a diszkontlánc.
Október 20-ától alacsonyabb áron juthatnak hozzá a méztermékekhez az Aldi vásárlói, így az ALDI Grandessa 500 gr akácméz 2399 forint helyett 2199 forintba kerül, a 900 grammos Grandessa virágméz ára 2599-ről 2299 forintra csökken, és a Grandessa virágméz adagolóban 250 gr fogyasztói ára 899 forint helyett 799 forint lesz – közölte a diszkontlánc, hozzátéve: természetesen mindhárom termék kizárólag magyar forrásból érkezik az áruházlánc polcaira.
„Mindig igyekszünk kihasználni azokat a lehetőségeket, hogy amikor kedvezőbb beszerzési árakat tudunk elérni, ezeket az előnyöket továbbítsuk a vásárlóinknak. Az éves mézbeszerzési tenderünk révén most tartósan csökkentett áron kínáljuk a virág- és akácmézet” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Ahogyan azt pár napja megírtuk, nem ez volt az első akcióra vonatkozó dobása a bolthálózatnak. Legfrissebb akciós kiadványában már karácsonyi dekorokat hirdet, emlyekre a vásárlók október 19-21. között csaphatnak le. A hirdetés középpontjában a fényfüzérek állnak, ebből meglehetősen sokat kínál most a diszkont. Van amelyik 1199, van amelyik 4499 forintba, de olyan is akad, ami 5499 forintba kerül. A fényfüzérek mellett is a világításé a főszerep, lehet kapni LED-teamécsest 1199 forintrét, de illatgyertyát is 799 forintos ár helyett 499-ért.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








