A két termék kedvező áron kínál célzott meleget azoknak, akik fáznak, ülőmunkát végeznek vagy izomfájdalommal küzdenek.
Október 19-én tartotta gazdasági évzáró sajtóeseményét a dm, amiről a Pénzcentrum élőben tudósított. A rendezvényen elhangzott, a gazdasági forgalom valamivel több mint 28 százalékkal volt magasabb 2022-2023-ban, mint az azt megelőző évben. Nőtt a dolgozók száma, viszont a boltok száma inkább stagnál. A vállalat vezetői beszéltek arról is, miként alakult át az elmúlt évtizedekben a magyar kiskereskedelem, és hogy tudtak a diszkontok farvizén nyertesek lenni a drogériák is.
Október 19-i gazdasági évzáró eseményén a dm bejelentette a gazdasági forgalmuk 28 százalékkal volt magasabb 2022-2023-ban, mint az azt megelőző évben. Mindez összességében azt jelenti, hogy a bolti és online forgalom meghaladta a 208 milliárdot forintot. Ez 2021-2022-ben még csak 162 milliárd forint volt, a bővülés 28 százalékos.
Görgey András ügyvezető igazgató beszélt arról is, hogy bár a forgalmi bővülésük erős volt, a boltok száma inkább stagnált. Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a dm-nek 263 üzlete működött Magyarországon 2022-2023-ban, de az időszakban csupán két új boltot nyitottak. A sajtótájékoztatón elhangzott az is, hogy a forgalom növekedésével párhuzamosan a munkavállalók száma is dinamikusan növekedett. A 2021-2022-es évi 3382 számról 2022-2023-as évre 3673 főre emelkedett.
Drogériák előretörése
Az október 19-i sajtóeseményen Józsa Mariann, a dm cégvezetője elmondta, a legfrissebb mérések szerint a dm továbbra is piacvezető Magyarországon. Ehhez pedig az is hozzájártul, hogy az utóbbi időben a magyarok ténylegesen egyre többet kezdtek járni drogériákban. A vállalat által végzett kutatás szerint Magyarországon a drogéria termékeket már inkább drogériákban veszik meg az emberek.
Ám ez nem volt mindig így, 20 évvel ezelőtt a magyar vásárlók leginkább hipermarketekben vettek meg mindent, amire szükségük volt. Az idők viszont változnak, és a diszkontok nagyon erős előretörésével átalakultak a vásárlói szokások. A diszkontoknál viszont nincs akkor szortiment például drogériai termékekből, azért kellett egy hely az embereknek, ahol ezeket nagy választékban meg tudják vásárolni
- értelmezte a legfrissebb adatokat Józsa Mariann. A cégvezető beszélt arról is, hogy a világban rengeteg a fenntarthatósággal foglalkozó kutatás, ők is folyamatosan végeznek ilyeneket. Az adatok pedig azt mutatják, hogy amíg elvi szinten rengeteg embert foglalkoztat a fenntarthatóság, a téma trendisége ellenére
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
az emberek valójában nem szeretnék, hogy korlátozzák őket bármilyen formában is a fenntarthatóság érdekében. Ez egyébként a legtöbb országban így van, nem csak Magyarországon. Persze vannak kulturális különbségek, de még azt is látjuk a számokból, hogy még az anyagi helyzettől is független igazából a fenntarthatósághoz való viszony
- hangsúlyozta Józsa Mariann.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








