A sütő a konyha egyik legfontosabb berendezése, de ritkán kell újat választanunk belőle, leginkább egy új lakás berendezésekor, vagy amikor az előző javíthatatlanná válik.
Üres dobozért teli C-vitamint ad cserébe most ez a bolt: mégis, kinek éri ez meg a vásárlókon kívül?
Újabb környezettudatos megoldást vezet be egy hazai boltlánc, ösztönözve a fogyasztókat a műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére: októberben C-vitaminnal jutalmazza azokat a vásárlókat, akik visszaviszik az üres étrend-kiegészítős dobozokat.
Októbertől hulladékgyűjtő állomásokkal találkozhatnak a Nutriversum üzleteibe betérő vásárlók. A vállalat ezzel a kezdeményezéssel szeretné motiválni a vásárlóit az elhasznált műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére, amelyekért cserébe októberben ajándék C-vitamint kapnak. A mostani innováció egy hosszú távú stratégia része, melynek célja, hogy a cég fenntartható márkává váljon a táplálékkiegészítők piacán.
Márciusban megújult a márka, ezzel együtt a csomagolás is: a környezetbarátabb megoldásoknak köszönhetően, éves szinten közel 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termel a vállalat. A műanyag visszagyűjtéssel a márka célja, hogy a vásárlókkal együttműködve csökkenteni tudják a környezetszennyezést, és egy anyagot minél tovább körforgásban tudjanak tartani.
“Ezzel a kezdeményezéssel a márkánk fenntarthatóságra való törekvését szeretnénk erősíteni. A boltjainkba hulladékgyűjtő displayeket helyezünk ki, ahova vissza lehet hozni az elhasznált termékek csomagolását: műanyagot és fémet. Ez a két anyag adja a csomagolásaink legnagyobb részét. A boltokban összegyűjtött hulladékot egy hulladékgazdálkodással foglalkozó partnerünk fogja elszállítani és gondoskodni fog az újrahasznosításukról. Időszakos promóciókkal próbáljuk majd motiválni a vásárlókat, hogy hozzák vissza az elhasznált csomagolóanyagokat. Októberben például egy ajándék C-vitamint kap az, aki vásárol nálunk és visszahoz egy kiürült terméket.” - mondta Fetter Ármin, a vállalat marketing vezetője.
A boltokban kihelyezett hulladékgyűjtő állomások így fognak kinézni:
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 170 925 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 138 454 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,68% a THM, míg a MagNet Banknál 6,88%; az Erste Banknál 7,00%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,49%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A cég eddigi leginnovatívabb zöld projektje, az idén márciusban átalakult vitamin családjának megújítása volt, ahol a vitaminok nem a jól megszokott flakonokba kerültek, hanem kicsi, visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért az előállításukhoz kevesebb műanyagra van szükség, másrészt pedig a szállításban, tárolásban is jóval zöldebb ez a megoldás, mivel a tasakok kisebb helyet foglalnak, mint a dobozok.
A márka megújulása fontos lépés, ugyanis folyamatosan növekvő piacról beszélünk, ahol egyre többen vásárolnak Magyarországon. A vállalat 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest, így környezettudatossági szempontból fontos lépés a folyamatosan növekvő számú vásárlói réteg ösztönzése a zöld megoldásokra.
Óriási dugó alakult ki a Lidl legújabb húzása miatt: szabályosan megrohamozták az üzletlánc boltjait
A német tulajdonú Lidl szupermarketlánc innovatív lépésre szánta el magát Csehországban: megnyitotta első outlet üzletét Prágában.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Milyen lakáscélod van? Vásárlás vagy felújítás?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy mit gondolnak olvasóinknak a lakás-előtakarékosságról.
-
Milliókat is bukhatnak a lakástulajdonosok, ha nem figyelnek erre
Arra keressük a választ, hogy az olvasóink a lakásukat vagy ingatlanjukat érinthető káresemények közül mitől tartanak a leginkább.
-
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain (x)
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!