A 2025-ös karácsonyi szezon egyik legerősebb mozgatórugója a közösségi média, különösen a TikTok.
A cég közel száz, a heti bevásárláshoz szükséges alapélelmiszer és háztartási cikk árának csökkentését jelentette be november 8-tól. Az árcsökkenésben részt vevő termékek a korábbi árnál átlagosan 15 százalékkal fognak kevesebbe kerülni az online áruházában, így a vásárlók megfizethető áron, gyorsan és kényelmesen juthatnak minőségi élelmiszerekhez és háztartási cikkekhez.
A Wolt Market közel 15 termékkategóriában, csoportonként többféle élelmiszert és háztartási terméket kínál majd a korábbinál jóval alacsonyabb árakon. Ezek olyan alapvető, minden magyar család és háztartás számára fontos élelmiszerek és háztartási cikkek, mint például a tej, sajtfélék, joghurtok és vajak, gabonapelyhek, kekszek, felvágottak, friss hús, rizs, üdítőitalok, valamint takarító-és mosószerek, illetve papíráruk."Ez az első alkalom, hogy ilyen sok terméket érintő árcsökkentést vezetünk be és izgatottan várjuk, hogyan fogadják a vásárlók” – mondta Törös Gábor, a cég ügyvezető igazgatója.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








