Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Az Etele pláza várhatóan 50 ezer vásárlót fog ellátni napi szinten. A cél az, hogy a temérdek ember teljesen eltérő útvonalakat bejárva is a megfelelő helyen és időben találkozzon a vágyott termékekkel és szolgáltatásokkal. A XI. kerületben fejlesztett komplexum kivitelezése mára előrehaladott állapotba került. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának falszerkezeti munkálatai is hamarosan befejeződnek.
Egyszerre több mint 400 szakember dolgozik Őrmezőn az Etele Plaza létrehozásán és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő. A közel 10 ezer tonna betonacél és 73 ezer m3 beton felhasználásának köszönhetően már 35 méterre magasodik ki az újgenerációs bevásárló- és szórakoztatóközpont. Speciális feladatot jelent az 4-es metró alagútja feletti építkezés, mivel a munkálatoknak úgy kell megvalósulnia, hogy se a fejlesztés se a kész épület ne legyen hatással a metró működésére. A komplexum különlegessége, hogy a metrókihúzó műtárgy a pláza földszintjét két részre osztja, így az épületet az emeleten hídgerendákkal kötik össze, ezek közül a leghosszabb majdnem 25 méter - írja közleményében a kivitelező.
A plázák ötödik generációját képviselő Etele Plaza főbejárati homlokzatát Magyarország legnagyobb 1200 négyzetméteres üvegfal szerkezete, valamint a homlokzaton térben kiugró és visszahúzott dobozszerkezetek formája teszik egyedivé. A belső térben egy közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület tájékoztatja a látogatókat.
A bevásárlóközpontban összesen 180 üzlethelyiséget alakítanak ki. A legnagyobb divatüzletek mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre, valamint közel 1300 parkolóhely áll rendelkezésre. A létesítménybe napi 50 ezer látogatót várnak. Az okosplázában a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti meg a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a plázában pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen