Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Az Etele pláza várhatóan 50 ezer vásárlót fog ellátni napi szinten. A cél az, hogy a temérdek ember teljesen eltérő útvonalakat bejárva is a megfelelő helyen és időben találkozzon a vágyott termékekkel és szolgáltatásokkal. A XI. kerületben fejlesztett komplexum kivitelezése mára előrehaladott állapotba került. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának falszerkezeti munkálatai is hamarosan befejeződnek.
Egyszerre több mint 400 szakember dolgozik Őrmezőn az Etele Plaza létrehozásán és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő. A közel 10 ezer tonna betonacél és 73 ezer m3 beton felhasználásának köszönhetően már 35 méterre magasodik ki az újgenerációs bevásárló- és szórakoztatóközpont. Speciális feladatot jelent az 4-es metró alagútja feletti építkezés, mivel a munkálatoknak úgy kell megvalósulnia, hogy se a fejlesztés se a kész épület ne legyen hatással a metró működésére. A komplexum különlegessége, hogy a metrókihúzó műtárgy a pláza földszintjét két részre osztja, így az épületet az emeleten hídgerendákkal kötik össze, ezek közül a leghosszabb majdnem 25 méter - írja közleményében a kivitelező.
A plázák ötödik generációját képviselő Etele Plaza főbejárati homlokzatát Magyarország legnagyobb 1200 négyzetméteres üvegfal szerkezete, valamint a homlokzaton térben kiugró és visszahúzott dobozszerkezetek formája teszik egyedivé. A belső térben egy közel 200 négyzetméteres interaktív LED kijelzős média felület tájékoztatja a látogatókat.
A bevásárlóközpontban összesen 180 üzlethelyiséget alakítanak ki. A legnagyobb divatüzletek mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre, valamint közel 1300 parkolóhely áll rendelkezésre. A létesítménybe napi 50 ezer látogatót várnak. Az okosplázában a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti meg a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a plázában pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








